annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

segaste datorn i världen.

Kategori: Allmänt

säger då det. segaste datan i världen ;O
not happy.
Nu spelas Jay Sean ft. Nicki Minaj - 2012
en mycket bra låååt.
Fick åkt till Af förut och fixat pappret. Sedan drog jag och Daniel upp en sväng till mamma.
Min älskade lilla mompa. Hon höll på att måla om sitt rum. Lima hade fått röd färg på sin
svans. Så söööt. Kiko är kåt, så hon springer runt och låter.
Nu ska jag försöka få lite energi och städa upp här. Inte alls sugen, men måste göras.

Senare så tänkte jag dekorera lite tippar bara för att pröva på lite olika mönster.
Även använda penslarna lite. Har lite ideer får se hur det slutar bara.
Tar någon bild när jag är klar och slänger upp. Så får ni se resultatet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: