annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

målning

Kategori: Allmänt

jaa så har en ny vecka börjat.
denna helgen har vart mkt bra tycker jag :)
var hemma hos jennie i fredags med henne, jimmy och johan, trevligt trevligt.
och min vackra tekla såklart (y) var en sväng på överby i fredags fick köpt
lite nya saker och sånt. vi stod i kö inne på coop med för att köpa kräftor.
var en jävla massa personer som skulle ha. för dom hade något sånt extra pris.
och dom hade bara tagit in 100 kg , var ungefär 90 nummer före oss :O
men som tur var så fick man bara köpa ett kilo per person när det äntligen blev
våran tur efter lite mer än en timma så var det bara åtta kilo kvar, men vi klarade
det (y) wiihoooo. på lördagen var det dags för mammas och pelles kräftskiva.
så vi spenderade dagen där uppe, åkte ner någon gång på natten men min lilla
tekla fick stanna kvar fanns ingen plats i bilen. haha. hon fick stanna hos sin mormor.
träffa sin syster fick hon också göra. lilla lima. vaknade på söndagen och mådde verkligen
skit :O haha men det gick över efter en stund, tur det. :P kändes ungefär som om
rör jag mig så spyr jag. :P daniel och johan åkte iväg och köpte pizza, sen blev det film
och lite så. så vandra vi över en sväng till jennie, eller ah jag gick själv först för jimmy
körde upp johan till min mompa så han fick hämtat sin bil och han var snäll å tog med
tekla ner också :) sen kom han till jennie :D spelade bingolotto gjorde jag å jennie med
men icke blev jag någon miljonär inte :O skit faaaaaaaaan. one day ! förhoppningsvis ;)
idag vaknade jag av att daniel ringde mig åtta på morgonen och skulle hämta mig å tekla
från jennie, vi skulle  till flugger, kvantum och hundgården. efter det blev det hem, äta
frukost sedan började vi måla ena sovrummet. ska fortsätta med det imorgon medans daniel
jobbar. sen ska det tapetseras och läggas golv. (y) kommer bli nice ;)
måste då säga att måla tak är jobbigt ;O speciellt om man är kort som jag. :P
nu ska jag kolla lite på tvn sen blir det sooooova. :) så jag inte vaknar allt försent imorgon.


over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här: