annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

what are words.

Kategori: Allmänt

nu var det allt ett tag sedan jag skrev.
minns inte ens när. haha.
internet har krånglat lite sådär jobbigt. :O
känner mig oerhört seger idag, ska snart börja städa lite.
kan ju ialla fall skriva vad jag gjort i helgen. :P
fredagen spenderade vi hemma hos Jennie med öl och några andra folk.
haha men jag drog hem vid två eller något. så blev ingen sen kväll för mig.
vaknade någon gång på lördagen xd haha pratade lite med jennie,
som skulle vila "lite" men det slutade med att hon gick upp vid sex eller något
på kvällen haha :P den bruden kan sova på dagarna asså :P
så vandrade jag över till henne, jimmy var där också.
så gjorde hon sig i ordning och vi spelade lite ölspel medans jimmy
lagade mat. sen åkte vi till jimmys och deras klubb å spenderade kvällen
där. treeeeeeevligt ;) . på natten någon gång åkte vi hem till jimmy och sov.
var mesta delen av söndagen hemma hos honom med, vid halv sex
åkte vi hem så släppte dom av mig så jag fick hämtat mig lilla bebis tekla :)
sakna min lilla flicka. :) den vildingen ;D hon hade vart med i vara med
mamma, daniel och dom :P sprungit och lekt. träffat sin pappa med.
som är ännu fegare än tekla. haha :P men till honom finns det anledning till det.
ooooh började kolla glee igår igen ;D 5 avsnitt :O men det är ju förjävla braaaaaa.
och har man inget att göra så kan man lika gärna titta på det och bli happy happy ;)
den 27 blir det till att åka upp till mamma på kräftskiva ;D roooligt. eller ah jag
åker la upp någon dag innan för att hjälpa henne med garaget. så man kan sitta där.
(y)


over and out



 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: