annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

liar liar

Kategori: Allmänt

precis öppnat luckan för tekla i sin kalender.
den godisen försvann fort ner i henne. haha.

har spenderat natten hos sabine.
trevligt. satt och pratade massa på kvällen.
sen snarkade vi och sov. gott.

mitt öga håller fortfarande på.
irriterad jag blir.

fan vad tråkigt vänersborg är.
suger massor. yeeees.


i fredags var vi i alla fall ute i skövde.
tyckte det var helt okej.
i lördags var vi ute i jönköping och det var
inte roligt. oooh nooooo.
kunde lika gärna stannat hemma.
sen på natten till söndagen när jag sov,
vaknade jag av att mitt öga stack, sen på morgonen
gjorde det ännu ondare. har la fått något i det eller så.
igår var det ännu värrrrrreeeeeee. hoppas det ändrar sig och blir bättre.
skulle egentligen på någon kurs sak igår och på ett möte.
men avbokade det. hade sån huvudvärk och så jävla ont i mitt öga.
sen den jävla kursen vill jag inte göra heller, den var ju trotsallt frivillig,
men bara för jag skrev mitt namn och nummer på en jävla lapp
för dom skulle kontakta som kursen blev av eller inte så
är jag tydligen med på den. vilket jag inte ville.
så det får dom ordna. tänker då inte göra den.
min coach kommer la ringa mig sen, så får vi se vad hon säger.
men mitt svar är i alla fall nej. så får det vara.
jävla tjaaat.

irriterad jag är. -_-
många olika saker till det.
speciellt på en person som faktiskt borde vakna upp och inse fakta.
så dum i huvudet att den faktiskt blir blind.
skit drar sig till skit. USCH


nu till något bättre. haha
har i alla fall fått köpt nyårs klänning.
fin fin.
jennies klänning är också jättefin ;D
så nu slipper man leta efter en sån.


over and out.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: