annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

17/18

Kategori: Allmänt

Denna dag har vart en tung och dyster dag för oss här.
Tio över elva i förmiddags vandrade Kjell vidare.
Nu är han med sin älskade Rocco och har det bra.
Ingen mer smärta eller rädsla behöver han känna.
Nu är allt bra för han. Visst är det jobbigt för oss, speciellt för mamma.
Men nu har han det bra ialla fall. Vi måste tänka posetivt.
Livet är allt bra orättvist, en sån snäll och omtänksam människa som Kjell
drabbades av massa och fick avsluta sin tid här på jorden alldelse för tidigt.
Men han kommer föralltid finnas kvar hos oss, han kommer föralltid vara älskad och saknad.
Detta är så ofattbart.

Nu slog klockan precis tolv, nu är det mammas födelsedag.
Grattis till dej min älskade mamma. Jag älskar dej massor.
Jag är så glad att jag har en sån underbar mamma som du.
Du betyder allt för mig min lilla vackra mompa.
Utan dej skulle jag inte fungera. <3

Kommentarer

  • Lill Nilsbakken säger:

    Tack min älskade gumma. Så fint du skriver. Älskar dig så mycket. Kram

    2011-02-18 | 21:08:53
    Bloggadress: http://nilsbakken.blogspot.com

Kommentera inlägget här: