annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

fjärt.

Kategori: Allmänt

tekla har nu lagt världen äckligaste fjärt ;O
om jag inte lever imorgon så är det pågrund av henne.
äckligt äckligt. haha :P

Kollade nyss 3 avsnitt av älskade GLEE.
finns det något bättre än det?!
Neeeeeeej! love love.
annars har jag inte gjort något speciellt idag.
vill ha helg och fredag :) och Ida såklart.
för vi ska ha filmkväll på fredag (y)
länge sedan jag och hon hade det.
sakna.

nu är det tydligen inte speciellt långt kvar för kjell :(
tycker så synd om mamma, att hon ska behöva vara med om detta igen.
först morfar sedan mormor och nu kjell.
jag vill inte direkt vara där inne och försöker att inte tänka på att han faktiskt är så dålig som han är, och att han faktiskt ligger där inne nästan helt borta. jag är så dålig på att ta sånt.
skrattar hellre bort det. man vill liksom inte verka liten och svag.
såklart tycker jag det är jätte jobbigt även om jag inte visar det direkt.
sånt håller jag hellre inom mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: