annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

helgen.

Kategori: Allmänt

fredagen var det ju meningen att vi skulle sitta några här och dricka lite.
meen så blev det inte. jo dricka och här blev det.
men inte bara några utan en hel del personer.
kom och gick personer hela tiden. fullt liv.
jennie minns inte så mycket, kommer fram en del minnen för henne när hon ser bilderna som blev tagena.
haha så fort maria kom med på blev kiko pilsker. haha jävla jobbig är hon nu.
skriker och håller på exakt hela tiden. är så man bara vill slänga henne i vägen.
jennie lyckades ramla av datastolen även denna gång (y) haha men det minns hon såklart inte.
men som tur är fick jag kort på detta. haha.
var inte lika kul att vakna upp på lördagen och se hur det såg ut här.
ölburkar och massa skräp. luktade en jävla massa med.
jennie hade ju tur som åkte till linus och slapp detta.
jag fick ialla fall plockat bort burkarna och skit. men orkade inte ta allt.
och det har jag inte gjort ännu för det får faktiskt jennie också hjälpa till med.
annars var lördagen bara heelt lugn. :) gott det.
idag har jag inte gjort så mycket heller, var en sväng över hos daniel.


detta var en kort uppdatering. orkar inte mer nu. haha
ska ge tekla sitt öronmedel och sedan kolla lite tv och sova :)

kanske kommer lite bilder beroende på när jag får in dom på datan ;P
jennies jävla dator vill nämligen inte läsa mitt minneskort.
haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: