annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

hmm.

Kategori: Allmänt

har beställt mammas födelsedags present nu (y)
fast hon vet redan vad det är. bäst så.
då vet man om hon vill ha den eller inte. vilket hon ville dåe ;P
beställde en likadan till mig med. vackert.

kollade ett avsnitt av vampire diaries förut.
älskar det.
snart dags att sova. är trött. haha.
inte något ska jag göra imorgon så inget att se fram emot heller ;O
jävla landet. inte kanske för att det finns så mycket mer att göra i vbg.
men där kan man ändå träffa folk. landet gör mig deprimerad. :O
men om det går som jag vill så blir det förhoppningsvis inte landet så mycket längre till. :)
inte för att det brukar göra det men får hoppas. kommer klart sakna min lilla mompa
isåna fall. :)


just det ja, hade fått hem filmen psalm 21, så kollade på den i lördags.
och måste då säga att den SUGER! bortslösade pengar. japp japp.


nu ska jag strax krypa undet täcket och sova med min lilla tekla :)
hon ligger redan och sover. finns ju inget sötare än att det henne sova.
speciellt när hon snarkar. haha.

teklaaa

en trött liten söt tekla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: