annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

just go

Kategori: Allmänt

bertil kom upp och hämtade mig idag, behövde åka till af för underskrift.
gott att ha det gjort. annars blir det inga pengar ;O haha.
handlade in mat till tacos med (y) mums :)
tror min palette kom idag med, gilla. måste bara hämta ut det i mellerud.
men det skulle en sköterska ta med och göra eftersom hon ändå är där inne.
och ska hit ikväll eller imorgon. hoppas hoppas det är mitt smink med.
åh att det är helt också och vackert. men det tror jag allt. love love.

idag har faktiskt kjell varit lite piggare. pratat och skrattat en del.
han gillar så när bertil kommer och hälsar på. då har han någon annan än oss att prata med.
han ville även att tekla skulle komma till honom så han kunde klappa henne.
det brukade han alltid göra när han satt i köket, då satt hon bredvid honom och blev gosad.
det är sköterskor här hela tiden på dygnet. för att hjälpa och hålla koll på honom.
blir ju inte så mycket sömn för mamma, men om det är någon här som kollar honom får hon lite bättre ro och han få sovit några ynka timmar ialla fall. men man ser på henne att hon är rätt sliten nu.
på fredag fyller mompish år med. :) min vackra mompa :) och starka mompa.

alla <3-ans dag idag med, tycker inte denna dagen är något speciellt. ungefär som vilken dag som helst.



nu ska jag lyssna musik och gosa ner mig med tekla. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: