annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

svart

Kategori: Allmänt

Gör ett litet inlägg från mammas data :)
I fredags kom Bertil, Daniel och Jennie upp för att fira mamma lite.
Sedan åkte jag och Tekla med dom ner till vbg hem till Jennie.
Hos Jennie var Camilla och Cecilia. Vi vandra en snabb sväng bort till torpa för
att handla slödryck och ta ut pengar.
Köpte hårfärg med, så fick färgat håret också.
så nu är jag svart hårig. haha
Duschade och gjorde mig iordning, sen blev det grogg :)
mums.
Daniel kom över också.
Jennie blev upphämtad av Jimmy, så hon åkte med dom.
Daniel, Camilla och Cecilia åkte i förväg till den lokalfesten dom pratat om så skulle jag komma senare för jag var tvungen att vänta på Anjelika och Sölve. :)
Vi satt en stund hos Jennie, Sölve var tvungen att dra tidigare för han skulle jobba på lördagen.
Ungefär vid ett eller något tror jag det var drog jag och anjelika bort till lokalen.
När vi var framme var det en rätt full Camilla där. haha ;P som försvann senare.
Vi stannade där tills det tog slut. Sen blev det hemåt.
Var så sjukt kallt ute att jag trodde seriöst jag skulle dö.
haha Men kom hem ialla fall eller ah till Jennie.
När jag väl var hemma och lagt mig så skönt.
Så kommer Jennie och Jimmy hem. då fick jag förflytta mig till soffan :@
inte lika skönt.

vaknade av att jennie babblade som ett jävla monster på morgonen.
så gick upp, gick ut med tekla.
frågade Daniel om han hade lust att köra upp mig till bondeland.
vilket han gjorde. så igår tog jag det bara lugnt, kollade på film med mompa.
Kallt byte hette den, norsk film. Tycker faktiskt den är bra (y)
Sen kollade jag på filmen som gick på sexan. helt okej film. sätt den förr men kom inte ihåg allt.
Efter den så gick jag och la mig, vaknade imorse av att Tekla höll på.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: