annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

06

Kategori: Allmänt

tidigt imorse kom Jennie hit, trodde jag drömde eller något när jag hörde henne.
men det var hon som försökte flytta Tekla så hon inte skulle ta sängen ifrån henne ;P

denna dag har ena vart konstig :/ typ deprimerande. inte så mycket för mig kanske.
men för andra i detta hus verkar det som. konstigt konstigt. får hoppas morgondagen blir
bättre. :)

imorgon ska Sabine firas :) så då drar jag ner till vbg igen. även träffa Candra som jag
inte gjort på evigheter sedan ;O ska bli roligt :)


är extremt irriterad över min kamera fortfarande ;O får se om jag hinner titta upp
imorgon vad det är för fel på den. :/ och tills den funkar igen ska jag klaga :P

i måndags skulle förövrigt Rocco fyllt 13 år, lilla gubben.


Rocco <3



nu ligger Tekla så gulligt och sover i min säng. jag ska snart packa ner sakerna jag ska ha med mig imorgon
sedan ska jag kolla vampire diaries, tiden måste gå. lyssnar även just nu på Jay Smith, sjukt bra är han (y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: