annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

ändring

Kategori: Allmänt

nu har jag ändrat om en del på mitt rum så det ser lite bättre ut :)
flyttat ut den lilla byrån och flyttat den stora till den lilla byråns plats haha
tagit ut det det ena lilla bordet och flyttat in en av hyllorna jag hade i
stora rummet. även fått bytt gardiner till dom tigermönstrade jag fick i
julklapp. (y) får ta kort när allt är klart :P nu är det lite rörigt ;P haha
även fått satt på den lavalampan jag fick av pappa och marie i julklapp med :)
mycket fin blev den :) måste komma på någon annanstans att ha mina garderober
också, vill inte ha dom på rummet, tar så stor plats och om dom försvinner ut till det
stora rummet så kan ju mitt databord stå där dom stod :) perfeeekt.
så är det inget irriterande framför rutan för då kan jag ju inte stirra ut på allt som händer utanför
det haha :P det vill säga inte ett skit. en åker bara. inget mer, lite buskar och så också då men
samma saaaak.


Zita den lilla galningen hade smitit förut :O
hon hade sprungit ut till 45:an så vi fick åka efter för att leta efter henne.
som tur var så stanna bilarna så dom inte körde på henne.
efter lite kämpande där så såg mamma att hon sprang över vägen igen och
vi antog hon sprang hem igen och det hade hon gjort så när vi kom
tillbaka var hon på gården och lekte med tekla :) skrämmas så ;O

måste säga att mitt rum verka ha blivit kallare sen jag flyttade byrån och byte
gardiner, kanske dessa gardiner inte är lika tjocka. sen gjort det nog mycket för
kylan att byrån stod framför rutan. så nu får jag burra in mig ännu mer i täcket sen ;P
mååååste kolla på vampire diaries sen, fick aldrig gjort det något igår. :(
men mer idag då (y) kollade på en dålig film förut med mamma, while she was out hette den.
mindre bra. haha. undra varför vi alltid lyckas köpa dåliga filmer ? igår köpte vi en dålig med.
tuff turf hette den. konstig namn med. uff på detta.

ne nu ska jag hänga upp kläderna som inte är i garderoben än :P

just ja, beställde lite kläder förut :) mums. även två saker till min momps (y)


teklan

världens vackraste hund (lima också såklart)  :)
tekla <3


liman

Lima :) :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: