annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

for the first time.

Kategori: Allmänt

sol idag ;) kanske kan våren komma nu och sommar :) men tror inte det blir så ;O
nu ska jag sminka mej, försöka hitta på någon rolig sminkning :P
senare kommer Daniel och Sabine upp å hämtar mig :) för ikväll ska jag och sabine ta oss några drinks ;)
får se hur länge jag stannar i vbg denna gång :) måste ju ialla fall träffa min älskade ida med <3


hade konstiga drömmar inatt ;P såna som inte alls hänger ihop, miffat :p
varför förjävla kallt inatt med och inte gjorde tekla det bättre när hon kom med sin kalla nos på mig.
puffade och puffade. hon är så kelig på morgonen. slänger hela sin kropp på mig och vill att jag ska klia
henne på magen. haha. och så fort jag slutar så börjar hon om, puffar på mig, slänger kroppen och sedan vill hon bli kliad igen. gumman min.

blogg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: