annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

fredag.

Kategori: Allmänt

jävlar vad tekla och lima skäller ute ;O hela tiden. gaalet.

Sabine kommer hit senare så vi ska ta oss lite groggs ;D mumma.
sen får vi se hur det blir om jag drar ner till vbg eller inte.

igår fick jag äntligen klart rummet meeeeeen när jag vaknade imorse så hade tekla härjat där inne.
hon hade flyttat mattan, putt ner en lampa på golvet, flyttat gardinerna och en del små saker till.
att hon orkar. fattar inte varför hon alltid vaknar så tidigt, fast det är ju bra på ett sätt för då sover jag
inte bort hela dagen ;O

idag får min julgran åka ner också om jag hinner. :) kan ju inte ha uppe den hur länge som helst även
om den är så extremt vacker ;)


Granen :) mycket finare i verligheten. :) rätt kass bild faktiskt. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: