annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

fredag :)

Kategori: Allmänt

som vanligt väckte Tekla mig, hon har en tendens att väcka mig klockan åtta. då har man
sovit nog enligt henne. just nu är hon ute och håller på. förra vintern så hatade hon snö,
ville verkligen inte gå ut. fast hon var ju faktiskt bara en liten bebis då. men denna vintern
älskar hon det, Lima också. dom får inte nog.

känner mig rätt seg just nu, men det går över. ska ju trots allt till Sabine senare och då
kan jag ju inte vara heeelt borta. :) åren har gått skit fort enligt mig. tyckte inte alls
det var länge sedan hon fyllde 18 och nu fyller hon redan 20. tycker heller inte alls
det var så länge sedan jag fyllde 18 och detta år fyller jag 23 ;O herre herre.
Jennie blir 21 ;O herregud.

är oerhört trött på all snö, tycker våren och sommaren kan komma nu. får ju ena ta
och bli lite varmare.


mmmmmmm
Zita, Lima och Tekla i hundgården. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: