annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

galen katt ;O

Kategori: Allmänt

kiko är en galen katt ;O retar tekla massa och hon blir ju så nyfiken och vill fram till kiko.
då fräser kiko och slår mot henne. haha. då springer min lilla tekla iväg, rädd som hon är.


Igår tog jag mig några öl med Jennie, Anjelika, Sölve, Pontus och Joel.
var meningen att vi skulle till backstage men vi såg ingen mening med det
när klockan blev så mycket. Så vi stannade hon Jennie en stund sedan drog
vi till Joel. Var där en stund sedan kom Linus och körde hem oss.
Tekla var ju med också så hon fick med åka monster stor bil. haha
var oerhört gott att komma hem och lägga mig. Jennie åkte med Linus till thn
så vi får se när hon kommer hem igen. :P får ta och städa upp här lite med.
blev en del ölburkar och så igår.

Sabine ringde mig vid elva typ idag och undrade om jag ville åka med
henne och Daniel till överby, så det gjorde jag.
Fick köpt en liten vit glittrig ögonskugga (y) glömde nämligen min hemma.
köpte även med en jacka åt Jennie på gina. får hoppas den sitter bra på henne nu :)

Mamma ringde förut med och sa att Tekla och Lima hade tid hos vetrinären imorgon
halv tre :) han trodde dom hade öroninflamation, så nu får vi hoppas det blir
ordning på deras öron. jobbigt att se dom skaka huvudna så mycket.
dom har så stora och hängande öron så när dom skakar så slår dom i dom
och då får dom sår på öronen som är väldigt svåra att få till att läka.
nu ligger tekla och sover, mätt och belåten :)


Min Tekla :) Endast 2 veckor gammal på bilden :)

2 veckor gammal tekla :) så oerhört söt. min vackra vackra flicka :)


Daniel har även gett bort Zita nu :) bäst så då han inte har så mycket tid för henne som hon behöver.
nu får hon en kompis att leka med också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: