annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

hmmmmmmmmm

Kategori: Allmänt

Min mompa ville jag skulle svara så då gör jag detta ;D


1 - Hur länge har du bloggat?- Ingen aning.
2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?- Hade ingen speciell bild :P
3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?- Mammas ;D
4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?- Fan vad grym jag är ;D
5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?- Inga speciellt. Utom mammas :P
6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?- Njaaaaaaaaaaaaaaa säger jag på det. hahahaha
7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
- Ingen ;D
8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. - Ingen där heller :P
9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?- Vette faaaaan.
10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?- Det skulle jag nog tro jaaaaaa.
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?- Skriver det som faller mig in. :P
12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.- hmmmmm ingen aning
13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?- whaaat?!
14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?- En del men inte helt. Ytligt ;D
15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?- Neeeeeej
16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?- jaa beroende på vad dom bloggar om.
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar- Neeej I dont care ;D
18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?- Inte vad jag kommer på haha
19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?- nada :P
20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?-  kanske, har lite uppehåll då och då :P
21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.
Dom som vill får svara.
22 - Finns det någon som inte bloggar vars blogg du skulle vilja läsa?- Neeeeeeeeeeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: