annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

jumper

Kategori: Allmänt

precis duschat. fy fan vad gott :D
Ida var även här en sväng, kollade på filmen jumper.
länge sedan jag såg den. nu lyssnar jag på älskade pitbull (y)
har väldigt lust att fiska någon dag, men måste få hämtat
mitt fiskespö och saker på campingen annars kommer jag icke långt.
äckligt bara att behöva döda fiskarna och ta ut kroken ;O
det är jag icke så stort fan av :P haha men men nöden kräver ingen lag. haha
ont har jag med :O :O bara feeel på mig. yeeees. torrboll och tråkig. :P
men så får det vara :P funderar på att lägga mig i koma några timmar.
vad ska en annars göra på en söndag?! söndagar är extra tråkiga och sega.
blåsa håret får jag ialla fall göra, annars ställer det sig åt alla håll. ;D
gosa med tekla också :)



Yeah, you are my dream,
There’s not a thing I won’t do.
I’ll give my life up for you,
Cos you are my dream


Kommentarer


Kommentera inlägget här: