annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

midsommar helg.

Kategori: Allmänt

Oj oj nu vart denna helgen snart över :)
i torsdags satt jag, daniel och emma här hemma och tog några öl.
sen på fredagen kom marika å hämtade mig och sarah.
så åkte vi upp till mamma för att fira midsommar :)
trevligt. sen på natten körde marika hem mig igen.
så hämtade vi upp adde på vägen ner så satt jag och han
här hemma å drack. sen när vi skulle sova så skulle jag bara
röka innan men då somnade jag på soffan som ett miffo :P haha
vaknade någon gång efter tio och vandrade in till min säng å la mig.
gick upp vid en tolv igen ungefär, så var det bara att göra sig iordning
för lysekil. vi åkte lite senare än planerat. vi åkte även och hämtade min
kusin Linda och hennes kompis i vara så dom också kunde åka med.
efter det möte vi mamma och bjarne här ut på parkeringen.
så åkte jag med dom till lysekil. vid färjan så hoppade jag in i marikas bil.
var lättare  haha. fy åt fan vilken tid det tog i kön att komma in i
lysekil. meeeeeeeen efter en stund så var vi inne. vandrade omkring för
att hitta mamma och dom igen. det löste sig efter en stund.
träffade en del roligt folk haha ;D en bra och full dag. haha
mamma och dom åkte tidigare än mig hem så jag åkte
med conrad och dom istället hem. :) idag kan man säga att jag icke
mår så jävla bra ;O men mitt eget feeeeeel. för mycket groggar och
öl ;D men så gott så. haha :P fyyy vad jag kan bli jobbig när jag dricker :O
tillochmed jag blir trött på mig själv. hahaha. då är det illa :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: