annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

segast

Kategori: Allmänt

vaknade ca elva av att bertil ringde och ville prata med daniel
så var bara att gå upp ;O

igår ringde jennie och frågade om jag ville komma upp
till henne och mamma å dricka lite.
så kom det en kompis till jennies kompis och hämtade mig.
fick åka inom grästorp innan för han skulle byta bil sedan
åkte vi upp. roligt att få träffa lilla mompish och mennish.
Lima var även hemma igen (y) vackra lima.
så det blev jag, mamma, jennie, kidbo och conrad.
hade väldigt trevligt hos mamma.
sen tog vi oss en sväng till thn och tittade lite
och sedan åkte vi tillbaka upp och snackade lite.
gjorde även så jennie störtade på golvet :O
hon vart inte lika liten och kort som hon var för
många år sedan :O :O :O sen körde conrad hem mig.
var hemma vid en halv sju tror jag :P
lite trötter är jag nu ;O kommer säkert somna senare.
tekla blev oerhört glad över att jag kom hem :D
älskade flicka <3

nu ska jag och daniel snart ta och kolla film (y)
juuuuuuuuust jaaaaaaaa daniel har fått JOBB :D :D
grattis till honom (y) goooooooooooooott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: