annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

sööööndag.

Kategori: Allmänt

uff så sleten jag är idag :O får ta mej en dusch.
nu är denna helg och vecka snart sluta.
dags för ny.
i fredags var jag upp hos min älskade mamma och drack lite.
var trevligt folk där ;D
kom hem igår kväll, kollade lite på tv och sedan sov jag lite för jag
vart mkt mkt mkt trött ;O blev väckt vid fyra på morgonen så då fick jag gå upp igen
och ut. var hemma igen vid sju eller något och var halvdöd å trött
då med. haha alltid trötter. :P soven en stund ;D
har fortfarande lite ont i min hals :O jag icke gillar. :O :O :O
idag vill jag bara ligga i soffan och icke röra mig. haha
känner mig för seg. men går kanske över efter en dusch.
full med massa blandade känslor är jag med. Jobbigt läge.
haha jaja, så får det vara  :P nu ska jag kolla vidare på
so you think you can dance. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: