annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

svart igen.

Kategori: Allmänt

nu har jag precis kommit hem från affären.
hatar dessa slingor jag gjort så den vackra Ida
räddar mig, så nu blir håret svart igen :)
tur min vackra ida finns :)
blev förjävla varm av att gå ;D
blir alltid varm nu för tiden ;O
speciellt om jag ska gå till affären och tekla är med
hon drar ju som bara den, åt alla håll ;O
springer framför mina ben och håller på.
busig flicka.
jag tror jag är i förtidigt klimakterie xd
tänkte kolla på flipped nu och se om den är något att ha :P
återkommer om det. haha
på måndag måste vi ringa på campingar till midsommar
och hoppas att någon av dom har plats kvar ;D
annars är det illa, då får vi bara sätta upp tältet någonstans och hoppas på det
bästa ;) ska bli oerhört kul. riktigt längtar.



vackra Emma :)



Vackraste Ida på bal :) <3



vackraste Sabine på bal :) <3
(snodde bilden på face, har inga ;(  )

Jättefina var dessa tjejer :)
var många fina :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: