annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

?!?!??!

Kategori: Allmänt

jag är trött trött trött trött trött ;O
förjääävligt. huuuuh.
idag ska vi grejja inför begravningen på onsdag.

nu vill jag faktiskt ha sommar ;O
orka med massa snö och skit. tur den är på g bort.
går ju bara så jävla oerhört seeegt.
nu går jag och tar över mammas säng. :P
för jag orkar icke gå upp till min. haha




haahah

Kanske dags att tvätt den lilla spegeln :P haha
min kära sminkspegel. blir så vackra märken runt om den
av brunkräm när jag sminkar mig. (y)



Kommentarer

  • Anjelika BÄSTIVÄRLDEN fru hihi säger:

    Jag tycker också att det är på tiden att sommaren kommer! Vintern är överskattad nu! Bättre med sommar, värme, kall dricka och 'innanlysekilscampingengrillatköttsomviåt'! MUMS

    2011-03-07 | 15:21:23

Kommentera inlägget här: