annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Heeeeeeeeeeeeelg.

Kategori: Allmänt

Nu är det helg igen :)
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.
Imorgon blir det till att passa lilla Lima så mamma kan gå ut :)

Efter denna helgen så blir det flytt. Då kommer jag tillbaka till vbg (y)
vi körde ner en del saker igår, mest kläder och så.
Men på tisdag så kör vi möblerna. hihihihihhihihihih.

måååste också påpeka att jag blir så irriterad på folk som budar på tradera
men sen bara krånglar till det ;O har lagt ut min jumpsuit och nu bara budarna krånglar.
har man lagt bud så har man. man får ju tänka lite innan man budar.

Meeeen annars så är det braaaa. haha

Juuust jaaa, vi kanske skulle lägga golvet i hallen imorgon med :)

kommer bli skit bra i lägenheten. yesyes.



jag lyckas alltid få prickar på bilderna.

speciellt om jag tar kort på något som är svart ;O

oflyt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: