annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

i rymden finns inga känslor.

Kategori: Allmänt

kollade på den filmen igår, tyckte den var helt okej.
men inte direkt överdrivet bra. vilket typ ingen svensk film är. ;O
sverige är inte speciellt bra på att göra filmer. utan mer bara pinsamma sådana.
haha. har börjat kolla på eat pray love också, men har dock inte sätt hela.
verkar lite sådär lååång tråkig. händer inte mycket i den. men den kanske blir bättre.


jag är rätt trött faktiskt. även fall jag somnade i mammas säng några timmar förut.
landet är så mörkt att man blir trött lätt. och för att det är väldigt tråkigt väder ute.
min bärfis mamma har lagt sig för att sova så hon orkar upp imorgon och hinner
allt innan begravningen. tänk det är redan dags för den. på onsdag. klockan elva
sitter vi i kyrkan. det är konstigt att kjell är borta. ibland tror man att han sitter där
i köket och dricker sitt kaffe. men nej då. det gör han inte. inte heller någon som
snarkar som ett monster när han sover heller. det är bara tyst tyst tyst.

nu somnade min tekla med i limas säng medans lima sover i mammas säng.
men jag ska allt ta med min lilla vackra underbara bebis upp sedan så ska
hon sova med mig. där hon hör hemma. bara hos mig.




en annie på g till att sova. finns lite lurv uppe i vänstra hörnet och det
tillhör tekla den vackra som dock inte kom med på bilden. men hon
är där och det är det som räknas (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: