annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

laaa laaaa laaaaaaaaaaaa.

Kategori: Allmänt

kollar just nu på tv :P
inget speciellt bra. haha men men.

var förut nere i vbg och kollade på den första lägenheten.
var några minuter försenad till visningen ;O klantigt. haha
men det gick bra ändå. Lägenheten var liten men väldigt mysig tycker jag.
den räcker ialla fall. men imorgon ska jag kolla på ännu en sen efter det
ska jag ge mitt svar. på vilken jag vill ha. så får vi se om jag får den eller inte.
men hoppas hoppas hoppas. tillbaka till vbg ska jag ialla fall (y)
imorgon får jag däremot komma i tid ;) hahah ser ju inte direkt bra ut
att komma försent båda gångerna. haha


var meningen att jag och jennie skulle fixa iordning åt henne däruppe idag
men hon åkte ner till vbg. ;O vi får la ta det imorgon istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: