annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

snö igen.

Kategori: Allmänt

Så kommer det snö igen, otroligt trött på det nu.
När man ändå ändrat till sommartid så tycker jag att sommaren ska vara på g också.
Helt vitt här ute nu ;( får hoppas den försvinner fort fort fort.
Vill ha sommar och värme.

Imorgon ska jag förövrigt ner till Vänersborg med mamma och Jennie.
Jennie ska på något möte så jag och mamma åker å handlar lite medans.
Får se om man hittar något roligt. Ska ialla fall köpa nytt koppel till Tekla och
såklart lite ben åh sånt med. Får åka inom och lämna det som handlas med
hos Daniel. Sen vid två ska jag på möte med. :) Efter det får vi se hur det blir,
kanske köra saker imorgon om Daniel kan annars får det bli på tisdag.


Tycker denna dagen går så segt. Klockan är bara fem ;/
Får snart släpa med mig Jennie upp så hon får hjälpa mig
att bära ner mina möbler så dom är nere när dom ska flyttas.
Lättare så :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: