annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

vbg.

Kategori: Allmänt

kom hem nyss för en liten stund sedan.
jag och mamma åkte ner till vbg för att hämta jennie
och en del av hennes grejjer. kiko åkte med också.
nu ligger hon och ser mega fet ut på ena skrivbordet.
mamma köpte meeega stora ben till tekla och lima. haha
nu har dom att göra vääääldigt länge.


Idag kom skjortan jag köpte med. :) älska :) :)
den var jättefin tycker jag.
i förrgår kom också en tröja och korsetten jag köpte med.
också extremt fina. korsetten var extra fin och satt bra.
igår kom också den ena polotröjan jag köpte till mamma och den andra
ska vi in till mellerud imorgon och hämta.


funderar på om jag ska ta och färga håret idag om jag orkar.
men blir nog imorgon istället. haha :P

På måndag och tisdag ska jag ner till vbg och kolla på lägenheter (y)
får hoppas att någon av dom är fina och att jag får nån av dom. haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här: