annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

ett inlägg enbart för att anjelika ska ha något att läsa när hon vaknar (y)

Kategori: Allmänt

skriver nu ett lika intressant inlägg som alltid enbart för att fru
ska ha något att läsa när hon vaknar :P
har vart utan internet en vecka nu ungefär ;O
illa illa.
börjar i alla fall med förra helgen ;P
i fredags hade vi fest här hemma, var kuuuuler
senare så vandrade jag och anjelika fulla som få in till stan för att
spendera en halvtimma på tgs :P men vägen dit och hem var mkt rolig.
även inne på tg :P brukar bli att man kommer på vad man ska göra väldigt seeeent.
vaknade upp lite halv död på lördagen, segade mesta delen av dan.
sen gjorde jag mig iordning, vandrade över till jennie, drack lite öl
åkte till lipz med sandra, ida och fler :P jennie var med men hon gjorde ett
bättre val och drog till bs :P men jag fick ialla fall träffa fina tjejer ;P men
min stackars fru var icke med :O hände la inte så mkt inne på lipz som vanligt
enligt mig ;P vandrade bort till bs med sandra när lipz stängde för att åka med
jennie hem. men den jäveln hade blivit så fuller så hon glömde bort mig.
så efter ett jävla ringande och messande så gav jag upp och ringde min broder som kom
som en riddare i nöden. stackars sandra som fick stå ute med mig i det kalla ;O
på vägen hem åkte vi inom mc donalds och dom råkade klanta till sig och ge det
vi beställt till någon annan så vi fick vänta ännu längre, men bara för vi fick det så
fick vi tillbaka pengarna och en glass på köpet. mkt braaa.
åt lite när jag kom hem sen somnade jag. vaknade ännu segare på söndagen.
på kvällen blev det bingolotto men jag vann inte något som VANLIGT. men jag ger icke upp :P
daniel vann i alla fall hundra kr :P
resten av veckan har jag inte gjort något speciellt vad jag kommer på ialla fall ;d
idag har jag träffat min vackra fruuuuu :D även min vaaaackra syster och min älskade mompa :D
ätit kina mat har vi gjort med, eftersom det är jennies älsklings maat :P
imorgon blir det utgång med fru och mini :D till bs (y) wiiiihooooooooo.
fast först ska jag gå upp tidigt för att vara mig, vandra in till stan och möta fru.
handla lite på systemet och sätta in pengar för jennie. seeen blir det hem igen.
ta en powernap med fru, sen göra sig i ordning och dricka :D mumsigt vääääärre.
hoppas på lyckad helg. då vi för firar mig lite :P eftersom jag fyller på tisdag.
och vem faaan vill fylla på en tisdag liksom ;D gammal och grå blir jag då hahahahaah
som jag säger varje år :P men är ju ändå bara 7 år kvar tills jag blir 30 wtf.
trött som få är jag nu med. får snart ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon :P

orkar ändå inte skriva mer nu :P haha



over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här: