annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

level

Kategori: Allmänt

helgen gick fort förbi ;D
i fredags vart jag med daniel ner till ikea och lite annat,
så han gick köpt ny sängram och annat till hemmet.
tekla var hos mamma medans vi gjorde det.
sen på kvällen blev det lite grogg och så.
på lördagen kom mamma ner och tapetserade daniels
sovrum medan daniel la golv. sen satte han ihop sängen.
ser bra ut där inne nu, men är bara ena väggen som är tapetserad så han kunde få upp sängen.
min fruu kom till mig med ;D bruna människa ;P
efter sega jag gjort mig i ordning drack vi groggs :D
martin och rikard kom hit en sväng med, men sen kom mamma och marika
å hämtade oss upp till henne och sen åkte vi inom henne och hämtade jennie
sen blev det wärs eller vad det heter, eva eastwood spelade där.
vi var det är en stund, jag lyckades gå in i en ruta också (y)
trodde det var öppet ut så gick rätt in i rutan :P haha
sen någon gång körde marika oss ner till vänersborg så möte
vi sölve och gick upp till någon annan. var där tills vi gick hem. :P
mycket intressant daaaag :P hahah

vaknade knappt levande på söndagen. väldigt sent också :P
daniel gjorde mat till oss, så kollade vi på filmen drive, men den
var lite seeeeg tyckte jag så jag gick å duschade i stället :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här: