annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Nytt inlägg

Kategori: Allmänt

plockat lite i köket.
ska la fortsätta med det snart igen.
blev inget överby idag för jennie sover la fortfarande ;O
men skitsam, åker dit imorgon med ida istället :D
vackraste ida :)
får se vad man hittar för roligt ;P
på torsdag ska jag på möte också, tur jag inte fick för tidig tid.
klockan elva (y)


köpte ett litet vattenfall igår, ;O
fanns på netto ;D haha egentligen vad ska jag med det till?!
men som jag är så köpte jag det i alla fall ;P
köpte en hundnalle åt tekla med som hon älskar, sen lite godis till henne och ben (y)
lycklig tekla :)

funderar om jag ska ta mej en sväng bort till ladan, så har jag något att göra i alla fall.
hmmmmmmm. var så länge sedan jag var där med :P

nu har jag i alla fall fått lagt till så bilen kommer med på båten den 5 nov :)
måste bara få ringt in och kolla så min vackra fru kan åka med också :P
man måste egentligen vara 21 :O men det ska nog gå och ordna :P
hoppas jag veeeeeerkligen så frupih kan åka med och så jag blir glader :D


over and out















Kommentarer


Kommentera inlägget här: