annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

perfect gentleman

Kategori: Allmänt

Drop a beat ! lyssnar ena på Wyclef Jean (y)


måste då påpeka att det är jävligt jobbigt när min ena visdomstand växer ;O
kan ju ena inte direkt stänga munnen helt utan att den är i vägen ;P
tänder är jobbigt ibland. :P

denna dag ska jag spendera till att städa och lyssna på musik.
dagarna går och snart kommer min fru heeeeeeem :D
ännu brunare än vad hon var innan ;O så vit som jag är så
kommer jag lysa brevid henne nu hahah
och på lördag ska vi fira hennes hemkomst xd
mouhahahahah

nu är det inte allt för långt kvar tills jag fyller år :P
jag gillar att fylla år än så länge ;P
alltid kul att ha något att fira haha
men jag fyller på en tisdag lite mindre roligt sådär
så vi firar mig på lördag den åttonde istället (y)
roligare med lördagar :P






Kommentarer


Kommentera inlägget här: