annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

sooovaaaa

Kategori: Allmänt

nyss kommit hem (y)
gott. fy vad det regnar ute då ;O
i fredags vandrar jag över till emma och tog mig några öl :) som jag inte träffat på vääldigt länge ;O
roligt att träffa henne igen :) träffade även hennes kompis sofia, en trevlig tjej :P
var mkt roligt hos emma tycker jag då vaaaa :P en allmänt trevlig kväll :)
vandrade bort till jennie senare och var där en stund.
gick hem någon gång på natten. vaknade med jävla huvudvärk på lördagen.
fick ta lite panodil och ordna till det ;D
senare vandra jag bort till jennie igen, kollade en kass film som jag tagit med. haha
alltid lyckas jag att ordna dåliga filmer haha gjorde oss i ordning och började dricka lite öl.
sen blev det till att åka in till stan till en jocke och efter det gick vi hem till någon annan som
jag icke minns namnet på. haha någon gång på morgonen vandrade jag och jennie
hem till henne. satt på en film och skulle kolla men båda slockna efter typ 2-3 minuter ;D
sen har vi vart allmänt sega idag :P en helt okej bra helg tycker jag (y)

tekla löper så hon mår icke så bra. stackars min lilla flicka.
min fru har vart borta några dagar nu ;O meeeen tur hon kommer hem snart (y)
blir det lite firande för att hon kommit hem på lördag :P hihihihihihhihihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här: