annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

what would you do?!

Kategori: Allmänt

just nu lagar jag mat åt min bror som snart kommer hem från jobbet.
ris och fiskpinnar ville han ha, så det fick det bli.
hängde med jennie en snabbis till stan förut, så hon fick lämnat in något papper.
tog med mig vackra tekla då så hon fick en lång promenad, var även inom hundgården
så hon fick springa lite. kom en annan tjej som släppte in sin hund. en hane. tur att han
var kastrerad eftersom tekla löper. han försökte allt hoppas upp på min lilla tekla, men då
blev tekla surer och sa till. det blir det inget med, tur mammas lilla flicka håller på sig.
även om han var kasterad. men roligt att hon fick någon att springa med, annars vandrar hon bara omkring
i gården. jävla vad lerig hon blev. efter det så vandra vi bort mot torpa och handlade lite.
så gick vi hem till jennie å åt och lite så. för ungefär en halvtimme sedan vandrade jag och tekla hem igen.
tekla var så duktig när vi gick inte drog speciellt mycket eller något. :)


nu ska jag kolla runt lite på internet (y)




4 (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: