annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Måndag

Kategori: Allmänt

Kom hem för kanske en timma sedan :)
Varit på kurs idag med fru, kollade på en film. The blind side tror jag den hette, helt okej bra film :)
Efter det drog vi till Friskis så jag fick tränat :)


I fredags drack vi några öl, men fick inte bli så mycket för jag hade samhällstjänst på lördagen, meeeen det blev ganska sent ändå, fick sovit ca 3,5 timma bara ;o men jag klarade mig haha. Köpte en hååårig anka med som nu är döpt till Evert ;p så söt. Barnslig Annie yes.
Efter jag kommit hem igen, vandrade jag bort till Bertil en sväng, satt där och pratade med honom lite. Så skulle jag vila lite innan kvällen med blev inte direkt någon vila, kanske en halvtimma.
Sen gjorde jag mig i ordning och vandrade bort till Jennie. Hemma hos henne var hon, Maria, Evelina, Carl och Kristian. Spelade lite och så, sen åkte vi ut med kristians bil, hamnade en sväng i Thn hos Sandra. Sen vidare. Jag var så trött sen så dom körde hem mig vid två kanske. Tur var väl det, för ungefär när dom kommit till Thn igen, fick dom punka haha illa.


Imorgon blir det möte, sen träna med fru. Sen får vi se vad som mer händer :)


Nu ska jag gosa med tekla lite :) min bebis.



Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: