annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kategori: Allmänt

fyyyyyyyyyyy för slutet på glee ;O ;O ;O ;O ;O ;O ;O ;O
visste det skulle vara så, men i alla fall ;O ;O
USCH USCH USCH.!


Fru falck har varit hos mig en svängish ;D även my brother from the same mother :P
jag och fru ville testa våran lycka på lotter men det gick då fan åt helvete -.-
hade en gammal femman lott här hemma som mamma hade vunnit fem kr på.
så vi bytte in den mot en ny och köpte en triss, först skrapade fru femman och vann fem kr igen,
tog en ny femma och skrapa den, vann igen fem kr, så tog hon en ny igeeen och vann fem kr
på den med, så bytte hon in den mot en ny och då vann hon 10 kr så tog vi två nya och vann inte ett skit -.-
Trissen vann vi inte heller ett skit på -.- VART ÄR MILJONERNA VI SKA VINNA?!?!??! hahaha :P
jajajaja vi lever på hoppet ;)


trött annie vill sova men ändå inte -.- men ska ju ändå upp imorgon.
vi funderade på att grilla imorgon om det var bra väder så kom jennie på att både hon och jag
har tvätt tider imorgon. skiiiiit. men tvätta måste man. får la ta det på fredag om det är bra väder.

nu har fru och jag ändå bestämt oss för att gå på Lars fest också. :P men nu har vi problem med hur
vi ska se ut, då man ska klä ut sig till gothare. vilket inte vi har så mkt saker till tror vi :P
mkt vi:ande här. hahaha


ooooooh när jag var ute med tekla förut gick vi ner till vattnet.
fyyy så fint. fint väder och allt. vilken sommarkänsla man fick.
kan inte sommaren komma nu. då hade annie blivit så haaaappy.
men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge säger dom.
själv tycker jag att den som väntar på något gott väntar alltid förlänge.
fru ser så sommrig ut med i sina shorts och brillor. ännu mer sommar jag vill haaaaaa.


neeee nu får jag sova. annars kommer jag vara död i morgon när jag vaknar xd



What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over cause you're gone



måste skriva med att jag saaaaaaknar min mompish.
älskade vackra mamma <3

Kommentarer

  • jens säger:

    hej annie, detta kan vara den bästa blogg jag har läst, hoppas du fortsätter och kommer med fler bra inlägg :)

    2012-02-29 | 22:22:26

Kommentera inlägget här: