annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

sista dagen ....

Kategori: Allmänt

sista dagen på februari nu dåååå.
tiden går jävla fort på ett sätt ;O


i måndags började jag en ny kurs, hälsa och livstil.
märker la hur rolig den är. imorgon ska vi i alla fall till Quality eller hur fan det stavas
och köra easyline eller något. kanske är roligt kanske inte xd
efter introduktionen i måndags möte jag Anjelika och följde med på hennes möte.
sen vandra vi lite i stan, träffade Ida en snabb sväng och sedan var det dags för mitt
möte. efter det möte gick vi och möte jennie, köpte någon mat och gick hem till mig.
så skulle vi åka med jennie och handla på maxi. så vi tog bussen dit, vad lååång tid det tar att
åka buss ändå -.- jävla tur bertil hämtade oss när jennie handlat klart, för det var jävla massa påsar. haha
näär jag väl var hemma, vid en halv sju, tänkte jag städa men då ringde min fjun, så hon kom bort en sväng.
min fina fjun. sen blev jag för trött för att städa. så jag la mig istället :P
igår blev det att vandra in  till stan igen. sätta in pengar och skit.
hann i alla fall städa en del igår, ska fortsätta idag. så det blir fin fint. hahaha
men först en lång promenad med tekla (y)
min flicka löper fortfarande. stackare.

senare i dag, kommer anjelika hit också. Hon ska sova här, så hänger hon också med
imorgon. hihihihihih fy för att gå upp så tidigt -.- har ju för vana att om jag ska någonstans på morgonen
måste jag gå upp 3 timmar innan det börjar :P så imorgon börjar vi nio, då får jag gå upp sex. :P
är så jävla seg på morgonen, behöver massa tid på mej. ;D mitt eget feeel.

sen är det redan typ helg. herregud. var nyss helg. men jag gillart ;D
får se vad som händer till helgen, blir la kanske att vi drar till Lars goth fest. ;P





Anjelika på maxi ;D tomatposarn ;D



trött och ser allmänt konstig ut annie ska på kuuuurs.

 

 

alla jennies påsar ;O maaaaasssaaaaa haha

 

 

min nya badkompis ;D blev ingen anka. den här är mkt sötare (y)

 

 

over and out ;D

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: