annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Där jag hänger min hatt

Kategori: Allmänt

Ny vecka börjar då.
Imorgon blir det till praktiken, sen stan en snabbis.

Helgen har försvunnit jääävligt fort. Pooooffff så var den jäveln över.
Igår gick jag hem till mini, så kom Maria dit, vidare drog vi till Sabine.
Hos henne var/kom ida, emma, Pontus, Niklas och Zäta. Plus oss då.
Satt där en stund, sen åkte vi in till stan, drog till tg och lite skit.
Var la hemma vid sex imorse.
Haha klant Jennie välte ut sin grogg på tg så den rann rätt på mej, helt jävla blöt och nasty. Lukta grogg som fasen. Uscha då. Var en trevlig kväll :)

Men fy fan så trött jag är.
Irriterad med på skit mobilen jag skaffat. Enbart problem med den ju. Går ju bara sönder mer och mer saker. Utan att jag ens gör något. Jävligt onödigt att skaffa denna. Usch usch. Inte har jag haft den länge ens. Kommer ju ändå få skaffa ny.

Nu måste jag sova, annars orkar jag aldrig upp imorgon.


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: