annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Jävla tå

Kategori: Allmänt

Har förbannat jävla ont i min vänstra lilltå -.- fick en blåsa där för ca en månad sedan, fortfarande sår har jag. Nu är jag till och med svullen. Kan knappt gå. Haltar framåt. Vilket gör det hela mkt jobbigare att gå ut med teklan eller ut vilket som. Usch. Så imorgon får jag dra till vårdcentralen för att kolla upp tå jäveln. Lika bra dom tar bort hela skiten, så kan jag aldrig mer få ont i den :d Fast blir oerhört fult med fyra tår på en fot xd så ne den får sitta kvar.

Får se om jag hinner till praktiken imorgon eller om detta tar för lång tid.
Vid tre ska jag i alla fall till komvux för att prata om något jag inte vet vad. Betyg eller så ifall jag skulle vilja börja skolan någon gång eller så. Jajajajaja vi får se vad hon säger.

Snart midsommar ju. Vi Funderar på att kanske kanske campa, men då får jag lösa med tekla. Vilket inte är så lätt. Men till Lysekil på lördagen ska vi i alla fall :d hoppas på en mkt braaaa helg :p

Nu ska jag försöka sova. Men till och med det är jobbigt med tån. Den värker så jag vaknar. -.-


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: