annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Praktik

Kategori: Allmänt

Har börjat typ löda på praktiken, mitt stjärntecken. Men just den mallen jag gör ser så manlig ut :p haha så funderar kanske på att ge den till Bertil när den är klar, han är ju med vågen.
Men ganska roligt är det faktiskt.

Bertil kom för övrigt och hämtade mig efter jag slutat, så körde han mig till banken och af. Han hade även köpt en stor påse med mat till Tekla, 15 kg. Han är snäll han. Tekla smakade på det torrfodret direkt jag kom hem,tror hon gillar det mer än sitt andra.


Ligger redan i sängen, lägger mig tidigt idag. Ska ju upp sex. Ny dag på praktiken. Sen fyra, ska jag på möte.

Halsmandlarna är fortfarande jobbiga. Värre idag. Fy. Hoppas det går över fort. Fick köpt halstabletter förut i alla fall.

Just ja, Jennie köpte glasögon till mig på aqua blå, fräääcka (y)

Jaja, nu lite radio och sova :)


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: