annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

freeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Kategori: Allmänt

nyss hem kommen :) varit hemma hos Daniel och ätit tacos med han och Fru (y)
nu sitter jag med hårfärg i min lugg ;D rosa/rött. hoppas det blir braa, annars en mkt
deprimerad annie ;O hahah då är det bara att färga om :P hahah

oooooooh fruu fick börja på kursen meeeeed (y) jätte mkt tummen upp på det :D
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. mouhahahaa något som går som jag vill
i alla fall ;D hihihihihihihihi

idag har jag lämnat mig extremt omoderna samsung åt sitt öde.
har köpt sabines iphone för hon köpt ny telefon. hihihi
modern känner jag mej nu xd fattar inte så mkt, av den än. så är det när man haft
världens omodernaste mobil så länge. men herr samsung har varit en trogen vän.


en annan positiv sak är att tekla slutat löpa :D gottish. haha
för henne och mig :P


idag är det en allmänt lugn fredag, får ta igen det imorgon.
då ska vi klä ut oss gothare. om vi lyckas vill säga xd
blir la kanske något liknande i alla fall. hoppas på en mkt rolig kväll.
ska möta fru tolv så ska vi vandra till jennie och hämta saker, sen
hem till mig och göra oss i ordning. (y)


massa fint väder har det varit idag meeed :D :D:D:D:DD:D goooooooooooooootttttttttttttttttt.


over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här: