annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Jaha jaaaaa

Kategori: Allmänt

Kan inte direkt minnas när jag någon gång gått upp klockan sex på en lördag frivilligt :p men nu har jag gjort det i alla fall, försöker gå upp sex varje morgon så att det blir som en rutin ;p duktig Annie (y) vid nio ska jag vara borta hos min bror och möta fru, så ska vi vandra bort till quality och träna. Jävla skit att jag fått sån hosta -.- får hoppas den går över fort fort fort. Jävla rethosta. Senare idag blir det till att städa och sånt dära :) heeeelt nykter helg denna, blir ingenting sånt fören den 31 mars ;p mycket bra :) hihi Ne nu ska jag äta frukost och sedan fixa lite här innan jag vandrar bort :p



Måste också skriva att jag saknar och älskar min vackra Mompa :) <3 underbarare mamma finns inte så det så.




Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: