annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Mååååndag

Kategori: Allmänt

Ny vecka börjat igen, :) dagarna går fort nu tycker jag. Ligger i min säng och ska strax sova, sjuk. Jag vill bli frisk, inte må som något överkört. :p blir la det snart hoppas jag (y)


Idag har vi varit på fridaskolan med kursen och lagat mat, det var ganska roligt haha tyckte vi lagade väldigt mycket mat till bara sex personer, men vi skulle göra tre olika rätter. Jag och fru fick göra kyckling rätt, sen fick dom andra göra någon vegetarisk och en rätt med lax.

Efter det var slut vandra vi bort till af och lämna in papper, sedan vidare hem till Daniel. Satt där en stund sedan skulle han köra så Malte ( frus mammas hund) fick klippa sig. Såååå söt han var när dom klippt mesta delen av hans päls, jätte stort fluffigt huvud och liten kropp med en fluffig svans :) sen släppte dom av mig hos mej, så var jag här en liten sväng, tog någon cigg med ida. Sen tog jag på min vackra flicka sitt koppel och vandrade bort till mini :) usch på vägen dit, smällde en liten liten smäll och Tekla blev galet rädd, drog och kämpade för sitt liv att komma framåt -.- hon är ju inte lite stark heller. Oj oj då jag fick kämpa men jag klarade det mouhahaha. Lämnade hennes hos Jennie så vandra vi till affären, köpte lite mat och sånt :) kom la hem runt nio. Intressant det här :p


Imorgon om det är fint väder ska vi grilla :) me like . Årets första grillning i såna fall. Hihi



Ne nu vill jag sova medan jag fortfarande kan andas haha


En bild på min Tekla imorse och en på frus mat från kursen :)

Over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här: