annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Partaj ;p

Kategori: Allmänt

Nu har precis mini gått ;( tråkigt att vara ensam ;o fast har ju min Tekla :) hon vandrar omkring här och håller på.
Har spenderat mesta delen av dagen med mini :) inte gjort speciellt mycket. Sköööönt :) min vackra granne Ida har också varit här inne en sväng. Trevligt trevligt.


I fredags gjorde jag inte så mycket, var ju på möte, sen friskis och var jag med brollan och hans brutta ( min fruga ) ;p la mig skiit tidigt ;o haha gammal Annie ;p

Igår kom Daniel och Anjelika hit, så skulle han byta däck och sånt. Sen drog vi upp en sväng till frände. Fick bytt Teklas koppel sak, köpte för stor först. Sen släppte Daniel av mig och fru här, så babbla vi, bestämde oss för att ta några öl. Spenderade en del av kvällen här, sen en sväng hos Erik. Runt två kanske, kom Daniel och hämtade oss, han skulle även köra Anna och Maria. Var otroligt skönt att komma hem :) speciellt till min vackra Tekla. Känns elakt att lämna henne själv. Men så blir det ibland. Hon är så jävla otroligt duktig :) ända är att hon drar och är rädd.


Imorgon ska jag gå och möta mini vid Friskis runt halv tio, så ska vi träna. Sen ska jag kolla in min samhällstjänst plats. Sen får jag se vad jag mer ska göra, kanske åka upp till brunnshult. Men ska i alla fall träffa fruuuuuu :D


Nu ska jag plocka lite här i brist på annat :)


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: