annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Sjuk igeeeen

Kategori: Allmänt

Uuuusch så är jag sjuk igen -.- fy fan. Jävla förkylning som inte ger sig. Hoppas den och hostan vill gå över snart nu.


Denna helgen har min vackra Mompa varit hos mig :) roligt att träffa min älskade mamma :) i fredags drog vi till Babylon, var kareoke kväll, trevligt. Sjöng gjorde vi med, även om det inte var speciellt vackert. Haha
Lördagen har vi planerat att hyra film och bara mysa, men så blev det inte. Blev Babylon även denna dagen. Var inte speciellt roligt den kvällen, så vi åkte hem ganska tidigt men det var gott det också :)
På igår åkte vi hem till Daniel och hjälpte honom lite att packa, sen blev det middag hos Bertil (y)

Idag har vi grejat och lite så. Handlat och hållit på. Blev ingen kurs för mig idag eftersom jag är sjuk.
Fick köpt gymkort idag med haha
Vi var även tvungena att åka upp till brunnshult -.- usch. Jaja.


Saknar redan min Mompa men nu är hon hemma igen :(

Får ta och sova snart så jag kanske är lite friskare imorgon, ska hem till Bertil och städa då.


Over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här: