annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

stereo hearts

Kategori: Allmänt

som alla kanske förstår lyssnar jag såklart på den låten, fast med Glee (y)
älskade älskade Glee. haha

precis följt mini en bit hem, samt tagit ut tekla på sin kvälls tur.
shit vad tekla drar. var ute tidigare i kväll och gick en längre promenad med henne.
försökte öva henne lite på att gå fot, men det är inte direkt det lättaste jobbet.
hon är för upptagen med allt annat. envis tekla envisare annie.
jag SKA få henne till att gå fot, om det så är det sista jag gör.
hjälper ju inte direkt så mkt att hon bli så distraherad av precis allt ute.
men som man säger "ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid." ;)
när vi var ute och gick med, så gick vi i skogen, då hörde jag något och tänkte genast ÄLG!!!
extremt rädd för älgar, dom skrämmer mig  :O haha när jag vände mig om såg jag något svart komma
mot oss, blev extremt rädd där för en sekund. så var det bara en svartklädd joggare -.-
fjoll annie. hahaha

som sagt idag, har jag varit på kurs. Frupiiiih hängde med också.
först satt vi lite i ett klassrum och lyssnade, typ inte så mkt prat..
sen vandra vi bort till Quality för att träna easyline. det var faktiskt ganska kuuul.
sen efter det var klart, tränade jag och fru lite själva, innan vi vandrade bort mot torpa.
där möte vi daniel som körde oss hem till mig och hängde med upp för att äta frukost.

sen har det varit en allmänt seg eftermiddag. men gott det med.
fick lånat första säsongen av SOA med av jennie. hihihih häääär ska kollas.




ooooooooooh när jag hämtade och kollade min post, hade jag fått en lapp om att dom ska höja
hyrorna från och med första april. -.- wtf tänkte jag dååååå. vaaaaaaaarför måste dom göra såååå fööööööör.
blir jag ju äääännnnnnnuuuuuuuuuuu mer fattig xd hahaha jajajajaja så är det. överlever det med :P

måndag blir det kurs igen, då är det box som gäller. hihihihihi det tror jag kommer vara kuuuuul.
sen har jag möte med, om min samhällstjänst. -.- Neeeeeee nu vill jag soooova. klockan är icke mkt, men jag är gammal och trött. så då måste man sooova mkt mer. :P haha hårt liv :P måste ju orka upp imorgon med. hihihih



over and out




 

vacker tekla som väldigt gärna ville ha jennies glass. ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: