annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

What ?! Haha

Kategori: Allmänt

Sitter i mitt kök och känner mig allmänt seg ;o gick upp för ungefär en timma sedan. Har varit ute och möt min bror och tagit ut min lilla Tekla en sväng. Så nu väntar jag på frupi som ska komma mellan halv nio och nio. Så ska vi ut och vandra lite. Gott gott :p hoppas att snö jävla skit fanskapet försvinner snart, gillar icke det här. Haha men fru sa att det skulle bli bättre väder om några dagar så jag hoppas på det (y) tänk det är redan fredag kändes som om det inte alls var länge sedan det var helg, veckan har gått skit fort ju :p me like. Hoppas nästa vecka går lika fort den med, så är det snart sommar :d tycker det är oerhört kul att ida har fixat så jag kan skriva genom min mobil ;p snart behöver jag ju inte datorn mer, allt jag typ använder finns ju i mobilen nu haha


Nu får jag snart ta och göra mig klar tills fru kommer, sega jag ;p haha

Over and out




Kommentarer


Kommentera inlägget här: