annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Grillning

Kategori: Allmänt

Vilket fint väder de har varit idag (y)
Spenderat i princip hela dagen med Jennie och Sabina :) blev till att vi grillade och så, lite bränd i ansiktet har jag med blivit, sen på kvällen gick vi över till Sabina och satt våra planer i verk :p mouhahaha


Helgen har varit rolig med, ganska trötter har jag varit hela helgen men. I fredags kom mamma ner till Vbg, hon skulle till stallbacka tältet, var inte meningen att jag skulle dricka något på fredag men så blev det såklart inte, Jennie, Sabina och ewelina kom hit, så då blev det fart. Först här, sen en sväng in till stan och vidare till vargön, men efter vargön drog jag och Sabina tillbaka till Vbg och bort till Kim och Lars å fler. Trevligt där, sen blev det hem. Var la hemma vid tre eller något så inte så farligt ändå, förutom att jag skulle upp tidigt och cykla till Erikshjälpen, jag klara mig upp och klarade dagen trots att jag var oerhört trött och sleten. Sen var det bara att cykla hem, tog mig en snabb powernap på ca 40 min, sen gjorde vi oss i ordning, så kom Sabina, Maria, Elin, Jennie och Kristian. Så drack vi lite sen skulle vi åka. Tog oss ett varv i döda Vbg, sen i Thn men sen var det bara att sätta fart upp mot bäckefors. Var la inte det rockigaste, men det kan vara för vi alla var ganska bakis.

I alla fall en allmänt rolig helg.
Imorgon blir det kanske kanske kanske kusten med Jennie och Sabina. Hoppas :d

HSB har bytt dörr här idag med, mycket vackert. Plus att nu öppnas min dörr från andra sidan :d bättre som fasen :p

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: