annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

One

Kategori: Allmänt

Redan onsdag imorgon. Då är det dags för Erikshjälpen igen. Men innan det ska jag åka och kolla på min praktik plats. Se om det är något att ha. Vet inte ens riktigt vad jag ska göra. Haha

I lördags var det Thn crusing och självklart var jag där. Åkte dit med Jennie och ewelina. Blev skjutsade dit, så möte vi upp mamma och dom hon åkte med å hoppa in i deras bil. Helt okej kväll. Kunde ju hänt lite mer. Men jaja, fick i alla fall träffa Mompa. Söndagen hände det inte så mycket. Slappade med Jennie.


I måndags hjälpte jag Bertil att flytta saker från garaget till ett nytt förråd. Träffade Sabine senare på kvällen. Var några dagar sedan nu.

Ååh idag kom det en tjej och hämtade Sven. Så nu har han nytt hem, kanske kiko kan bli sig själv igen.

Cyklade hem till Jennie på kvällen å satt där en stund. Åkte hem vid elva kanske?! Inte så värst varmt ute nu.

Självklart när jag kom hem blev Tekla som vanligt överlycklig. Kanske lite väl lycklig, haha. Hon slår så fruktansvärt mycket med sin svans. Inte det bästa att göra på kvällen. Tog ut henne på sin kvällspromenad. Hon har en typ sele för att inte kunna dra som hon inte direkt vill ha på sig, men det är ett måste. Så det är lite irriterande varje gång jag ska ta på den för envisa Tekla vänder bort sitt huvud en miljon gånger för att slippa men jag vinner alltid, men så fort den är på börjar hon med att försöka ta av den. Haha lilla flickan. Envis till Max.


Ne nu får jag ena sova, så jag kommer upp imorgon och iväg :p


Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: