annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Sommarväder

Kategori: Allmänt

Lika fin dag idag som det vart igår (y) det gillas. Även spenderat denna dagen med jennie och Sabina :)

Började dagen med att cykla in till stan för att fixa lite papper och sådant, möte Jennie där med, sedan skjutsa jag henne till mig (såååå mycket lättare och fortare med cykel) har blivit ungefär hennes enga chaufför ;)
Möte Sabina här utanför, hämtade ut Tekla så satt vi oss ute på gården lite å rökte och drack älskade pk :d

Drog hem till mig efter en stund och spenderade några timmar här. Tjöta och höll på. Runt åtta gick vi ut och fika på gräset :) ragg. Sabina träffa en kille men han var inget, så hon ville han skulle dra så hon kunde komma hit igen, vilket hon också gjorde. Haha intressant detta ;)


Tequila är helt galen i att vara på balkongen. Hoppar upp och sätter sig i min stol. Busiga flickan. Jennie har ångra sig, så hon vill bara ha en katt. Framför allt för att kiko blivit så konstig, extrem mamma. Så nu letar vi efter någon som vill ha Sven. Så är det någon som är intresserad av en katt hör av er. Han är jätte fin :)

Bilderna son läggs upp är på Tekla ute när vi fikar och tequila i stolen såklart :)

Ne nu får jag sova, ska till Erikshjälpen imorgon, fast på eftermiddagen men tänkte komma upp tidigt och städa :p

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: